
Informatii importante:
- Programarea online nu blochează intervalul selectat, ci reprezintă doar fereastra de timp în care puteți aduce trotineta la service. Operațiunile de verificare și reparație pot dura mai multe ore, în funcție de complexitate si de volumul deja existent in service.
- Nu receptionam in atelier si nu reparam trotinete care au intrat in contact cu apa (cu care s-a mers prin ploaie, spalate la statii de spalare cu turbojet, spalate cu sisteme de spalare sub presiune etc), trotinete din care curg lichide.
- Nu reparam trotinete care au fost implicate in accidente.
- Nu efectuam niciun fel de reparatie in cazul vehiculelor asupra carora s-a intervenit in mod neautorizat pe partea electrica (adaugare de acumulatori suplimentari, fire electrice lipite impropriu, interventii pe partea electrica si adaugari de componente neautorizate (faruri, led suplimentare)
- Nu primim in service trotinete in stare avansata de degradare.
- Nu primim in service trotinete murdare (acoperite cu pamant, noroi, substante aderente).
- Nu incarcam trotinete in incinta!
- Nu testam trotinetele pe strada!
- Dupa transmiterea mesajului cu privire la finalizarea reparatiei, va rugam sa ridicati trotineta in maxim 2-3 zile.
FAQ
Vei fi contactat de catre un membru al echipei pentru a confirma programarea si pentru a transmite mai multe detalii despre problema trotinetei.
In functie de problema semnalata, consultantul care va contacteaza se va transmite termenul de reparare. Acesta poate varia de la 1-14 zile in functie de complexitatea lucrarii si de volumul de lucru din atelier.
Costul reparatiei este comunicat clientului in momentul in care trotineta este evaluata de catre colegii nostri. Acesta va fi reparata numai dupa ce clientul isi exprima acordul pentru reparatie. Costul se achita la final cand se ridica trotineta.